Klacht Behangersbedrijf Veltenaar: Geen geld terug bij retour omdat de verpakking is geopend

RS

Het bestelde behang kwam niet overeen met de foto op de website (het had metallic brons-achtige bomen ipv natuurlijk beige bomen). Om dit verschil te kunnen zien heb ik de glanzend plastic verpakking naar beneden geschoven.
Na contact met behangwebshop.nl heb ik het behang retour gezonden.
Behangwebshop.nl bevestigt dat het behang ongeschonden is, echter zij geven geen geld terug omdat het plastic dat om het behang zit naar beneden geschoven is geweest.
Behangwebshop.nl heeft in hun communicatie over het verschil tussen websitefoto en het werkelijk behang niet vermeld dat retourneren alleen mogelijk is wanneer het glanzende plastic dat om het behang zit compleet ongeschonden is. De website vermeldt slechts dat het behang 'in de originele verpakking 'moet zitten.
Ongeschonden plastic lijkt mij een onredelijke eis, aangezien op die wijze niet zichtbaar is of het behang overeenkomt met de foto op de website.

Ik verwacht van behangwebshop.nl dat zij het geld retourneren, aangezien zij binnen de wettelijke termijn het product ongeschonden terug hebben ontvangen.

Behangersbedrijf Veltenaar is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.