Klacht BehangGigant.nl: Besteld behang niet geleverd, want 'op' staat nog wel online, en geld is niet terug gestort

Klachtnummer
# 97138
Gebruiker
doorfloor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Brander,

In ieder geval ook op deze manier. Ik heb bij u 4 rollen behang besteld waarvan er nog 14 op voorraad waren. Deze rollen ook betaald. Dagen later ontving ik bericht dat de rollen op waren, maar dat er andere retro prints binnen zouden komen. Ik heb voor deze optie bedankt en verzocht mijn betaalde geld terug te storten maar niets meer vernomen. Inmiddels staan er van hetzelfde behang nog 10 rollen te koop op uw site.

De oplossing

Ik wens dat het door mij op 26 januari betaalde bedrag van 38,71 op zeer korte termijn wordt terug gestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BehangGigant.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BehangGigant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen