Klacht Behangspecialisten.nl: Geen goed werk geleverd, komt afspraken niet na.

DJ Flubbel

Wij hebben [naam verwijderd door moderator] (Behangspecialisten.nl; Vliesbehangen.nl) een aantal maanden geleden ingeschakeld voor het behangen en verven van ons gehele huis. Helaas is zijn werk niet naar tevredenheid en is hij zijn beloftes niet nagekomen. Er zijn delen in het huis niet goed geverfd (zie foto), dit heeft hij ook toegegeven; hij zou hiervoor nog langs komen maar is niet op zijn afspraak verschenen en heeft daarna niets meer laten horen. Ook laat het behang op zolder op een aantal plekken los en zitten er op diverse plekken in huis luchtbubbels onder het behang. Wij hebben vele malen geprobeerd contact met hem te zoeken via Whatsapp, post, telefoon en per e-mail, maar hij is op geen mogelijkheid te bereiken. Wij begrepen van een collega van hem dat hij op dit moment wel degelijk nieuwe opdrachten aanneemt.

Wij hopen dat hij alsnog zijn beloftes nakomt en op korte termijn langskomt om te verven en e.e.a. te herstellen. Alternatief zou een terug-storting zijn van een deel van het reeds door ons betaalde bedrag, bijvoorbeeld 250 euro. Mijns inziens is een excuus ook op zijn plaats.

Wij vinden dat Behangspecialisten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

DJ Flubbel
Geen (Geen contact mogelijk)

Ook een klacht indienen over Behangspecialisten.nl?