Klacht Beiersdorf: onverantwoorde verpakking Nivea huidbalsem uit oogpunt van milieu

A.G. Visser

Ik gebruik altijd Nivea Men Sensitive Cool huidbalsem (artikelnr. 88544) maar verbaas mij steeds weer over de absurd zware verpakking (170 gram leeg gewicht en 265 gram vol gewicht - 100 ml). Daarbij is het niet duidelijk of het plastic of glas is zodat we niet weten waar de lege verpakking in moet. Ineffici├źnt(en daardoor voor de klant onnodig duur) maar vooral ook uit oogpunt van milieu onverantwoord.
Een jaar geleden heb ik Beiersdorf hierover rechtstreeks per brief benaderd maar zij reageren in het geheel niet...... Slecht.

Deze klacht serieus nemen en hierover in contact gaan met de product-verantwoordelijke in Duitsland. Daarnaast de klant serieus nemen die met een klacht/suggestie aankomt.
Niet opgelost. Ook na een eerdere brief begin dit jaar heeft Beiersdorf/Nivea taal noch teken van zich laten horen. Alleen negatieve publiciteit o.a. via de sociale media zou wellicht kunnen werken.

Wij vinden dat Beiersdorf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Beiersdorf?