Klacht Belastingdienst: Een systeem bedenken (toeslagen), vervolgens hier zo mee knoeien dat het spoor bijster is.

sad Niet opgelost
Gaie

Over de manier waarop berekeningen worden gedaan over de zorgtoeslag en de vooruitbetaling hiervan. Er komen veel financiële problemen waarop dit plaatsvind. Iedere week bijna krijg ik wel een rekening om vanaf 2015 iets terug te betalen voor de zorgtoeslag of de inkomensbelasting. Heb hierover al telefonisch contact gehad en een persoonlijk gesprek. Krijg als antwoord dat het een moeilijke materie is, als leek zijnde. Heb mij hierin verdiept en kon alle vragen pareren of een wedervraag stellen. Dit werd van tafel gesmeten en kreeg geen duidelijk antwoord. Je wordt behandeld als een dombo, ze zijn arrogant en beledigend in de gespreksvoering. Duidelijk een kwestie van macht want jij moet voldoen! De incasso's vliegen je om de oren heen. Het ijkjaar is 2015. De schuld wordt vervolgens aan de VVD, Rutte en vervolgens minister Hoogervorst toegewezen. Hier kan ik dus niets mee. Ik wil duidelijkheid en vraag mij af wie hier in gebreke is gebleven.

Een cumulatief overzicht van de financiele zaken vanaf 2015 met de betalingen die ik al heb gedaan en de berekeningen die gedaan zijn om tot deze uitkomsten, die de belastingdienst doet.

Wij vinden dat Belastingdienst hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gaie