Klacht Belastingdienst: Geef uitleg en een overzicht over de hoogte, de regelingen en de reden van de terug betalingen.

Gaie

Belastingdienst is het spoor bijster. Zorgtoeslag wordt vanaf 2015 teruggevorderd wat mensen erg in de problemen brengt, of nog verder de schulden in jaagt. Zo heb ik al bijna 2000 euro moeten terugbetalen. En met mij vele anderen. Het punt is echter dat er geen overzicht wordt gestuurd, uitleg gegeven wordt of hoe de berekening er uit ziet. De rekeningen komen in stukjes binnen met verschillende nummers en jaartallen. Met soms behoorlijke bedreigingen zoals justitieel incasso. Volgens mijn berekeningen krijg ik ieder jaar 1000 terug van de belasting, maar volgens hen moet ik betalen! Hoe wordt alles berekent? Op de zorgtoeslag heb je geen grip omdat dit bepaalt wordt door de hoogte van je belastbaar inkomen.

Uitleg over de berekeningen, een overzicht van de betalingen en waarom, een overzicht van de veranderde regels t.o.v. De toeslagenregeling. Een overzicht van de ontvangen betalingen / terugbetalingen.

Wij vinden dat Belastingdienst hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Belastingdienst?