Klacht Belastingdienst: onbeschoftheid en inefficiente manier van werken

Mystic2017

Mijn schoonvader is inmiddels al weer 17 maanden overleden. We kregen een aanslag van de belastingdat hij ruim 5000 euro terug kreeg. Dit klopte niet dus wij contact met de beasting opgenomen. Inderdaad was het bij de belastingdienst fout gegaan. Er ziou een nieuw belasting formulier opgestuurd worden en zolang wij geen rekeningnummer gaven werd het ook niet overgemaakt. Dus nieuw formulier ingevuld, en nu was het bedrag ruim 200 euro. Dat klopte. Maar een aantal dagen later kregen we een aanslag of we even die 5000 terug wilde betalen. maar dat kan dus niet, omdat we die niet gehad hebben. Weer gebeld. We moesten eerst maar betalen en dan zouden we het bedrag gestort krijgen. Dit is dus echt belachelijk. Die eerste aanslag ( deie de balstingdienst fout heeft ingevoerd moet gewoon ongeldig worden gemaakt en die 200 euro moet uitgekeerd worden. Maar nee dat kan dus niet! We vonden dit maareen rare gang van zaken, zeker ook omdat ik dat bedrag niet even heb liggen en ze ook geen garantie konden geven wanneer er uitbetaald zou worden, en we vroegen om de telefonist zijn leidinggevende. deze was echter nog onbeschofter en gooide de hoorm erop. Belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken ( dat is zeker) wel makkelijker ( NIET DUS!)

gewoon eerste aanslag nietig verklaren en tweede uitbetalen en derde ook nietig verklaren

Wij vinden dat Belastingdienst hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Belastingdienst?