Klacht Belastingdienst: Zonder uitleg geld van de rekening halen door de belastingdienst

Gaie

Belastingdienst schrijft geld van mijn rekening onder de noemer overheidsvordering" zonder enige uitleg. Ik krijg bijna iedere week een betaling van de belastingdienst alhoewel het niet duidelijk is waarvoor, gezien de nummering en de verschillende contactpersonen die onder aan de brief staan. Het komt over als ongeorganiseerd en het lijkt of zij het overzicht totaal bijster zijn. Wel wordt er veel druk opgelegd in de vorm van een incasso en dreigementen, maar de consulent blijft in het ongewisse.

Geef een duidelijk overzicht en scheep consulenten niet af met ; als je er niet in zit is het erg moeilijk om te begrijpen, of "je snapt er niet veel van", of "ben je altijd zo ongeorganiseerd". Daarbij overspoelen zij je met zoveel onzin en uitleg dat jij je eigen vraag nauwelijks kan stellen. Waarschijnlijk omdat zij het zelf niet begrijpen. Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten, laten we maar zeggen!

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.