Opgelost door Belastingsamenwerking O-Brabant: Geen reactie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 75039
Gebruiker
Femke
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 25 april een vraag telefonisch gesteld inzake een aanslagbiljet. Dit aanslagbiljet was voor het belastingjaar 2011, dus mijn vraag was waarom deze factuur zo laat kwam en of er een specificatie kon komen. Ik zou terug gebeld worden, maar helaas geen reactie. Vervolgens een mail gestuurd, de reply was dat het antwoord 20 werkdagen kon sturen. Inmiddels 95 werkdagen verder, maar als ik buiten de no-reply reactie een reactie krijg, is dat er contact met mij wordt opgenomen, maar tot op heden nog geen reactie. Erg vervelend om hier zolang op te moeten wachten. Uiteraard heb ik netjes betaald, want ik wil geen deurwaarder op de stoep. Maar ik vind dit echt te triest voor woorden, dat dit zo lang moet duren.

Gewenste oplossing

Een specificatie van desbetreffende beschikking en een antwoord waarom een factuur over 2011 eind 2013 wordt gestuurd. Ik wil voor 1 oktober 2014 hierover een antwoord.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Belastingsamenwerking O-Brabant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Femke
    Datum
    Ik heb op maandag mijn klacht hier ingediend, maar ook wederom een mail naar het bedrijf gestuurd waarin ik ook aangaf contact te leggen met consumentenbond. Ze hebben direct die middag nog gebeld. En vandaag (10-09-2014) ben ik wederom gebeld. Het was toch nog niet helemaal duidelijk, maar inmiddels is alles helder en heb ik eindelijk een duidelijk antwoord mogen ontvangen na 5 maanden.....

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Belastingsamenwerking O-Brabant?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen