Klacht BelCompany: 5e keer opgestuurd voor reperatie

nietaardig

Bijna 2 jaar geleden heb ik een toestel in Beverwijk bij jullie gekocht een HTC prepaid simlock vrij.

Maar in die 2 jaar is er een hoop gebeurd met het toestel zoals, toestebord defect's, accu snel op/ langzaam laden, beeldscherm dat niet reageert en noem maar op.
Al deze keren heb ik mijn toestel naar Hoofddorp gebracht.

De 4e keer dat ik mijn toestel weg bracht werd ik het en beetje zat er vroeg de verkopen die daar op dat moment leiding had om hulp en om een oplossing.
waarop die antwoorden dat de volgende keer een andere toestel of iets gelijks kon uitzoeken.

maar toen ik voor de 5e keer terug kwam omdat het toestel weer niet naar wens werkte en over de oplossing begon te praten, zei de verkoper dat die mij nooit had gezegt dat ik een andere toestel zou krijgen. ( dus ik ben de leugenaar)

Ik vroeg toen om een leen toestel aangezien dit de 5e keer was en dat hadden ze niet, dus ze konden mij in geen enkel voordeel helpen, ik heb mijn toestel opgestuurd.

ik zou dit graag opgelost willen zien met een nieuw toestel naar keuze of geld terug. Een tegemoetkoming voor de periodes dat ik mijn toestel niet kon gebruiken.

BelCompany is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

nietaardig
    Er is in deze 2 weken geen contact met mij opgenomen.
    Dus er is niks besproken met mij over een oplossing.
    Ik ben ontevreden als klant van Belcompany.
    Zelf werk ik ook in de telecom en is dit een mooi voorbeeld wat ik de klanten kan vertellen over mij ervaring met Belcompany.