Klacht BelCompany: accu

japio2008@hotmail.com

op 25-11-2015 een telefoon samsung galaxy J1 OM Wit aangeschaft.
Na opladen van de accu is hij na een dag helemaal leeg, Een aantal keren opgeladen, en daarna de telefoon niet gebruikt. Resultaat, na een dag weer leeg. Gebeld met Belcompany. We moesten dit regelen met de winkel in Roosendaal. Vanuit Ridderkerk naar Roosendaal gereden, echter voor niets. Men kon geen nieuwe accu leveren en van vervanging van het toestel was helemaal geen sprake. Uiteraard staat er op de kassabon: ruilen kan binnen 7 dagen met de originele factuur. Ik vind deze tijd wel kort, omdat je niet de hele dag met die telefoon aan de gang bent. We zijn reeds op leeftijd, dus aan e-mailen, internetten e.d. doen wij niets. De dame stelde nog voor dat het aan de oplader kan liggen. Ik heb haar gezegd dat ik dat een vreemde opmerking vond, daar de telefoon aan geeft dat hij wordt opgeladen en dat de accu vol is. Ik voel me als consument belatafeld.

Of een nieuwe accu of een nieuwe toestel.

BelCompany
    Beste Jaap,

Wat vervelend om te lezen dat ze niets voor je hebben kunnen doen. In de winkels hebben wij inderdaad geen accu's en kunnen deze niet direct vervangen. Wel kan het toestel opgestuurd worden naar ons reparatie centrum die het toestel wel kunnen nakijken en eventueel de accu vervangen als dat nodig is. Hiervoor kan je langs elk BelCompany filiaal met kassa bon die het toestel dan kan opsturen.

Groet,
    Josine
    BelCompany

Ook een klacht indienen over BelCompany?