Klacht BelCompany: Blackberry internetprobleem 2e keer

Sander

En we gaan gewoon door, tot ik krijg waar ik accoord mee ga.
6-7-2012 sloot ik een vodafone regelmatig abonnement af van 32,50, bij jullie af. Met een blackberry bold erbij. incl internet 200 mb. dat ging tot afgelopen week goed. Ik besloot toen mijn blackberry te updaten. Daarna kon ik niet meer mobiel internetten wel met WIFI. Terug naar de winkel. Werd mij de vraag gesteld heeft u blackberry blox aanstaan? nee, was ook niet nodig. Dan heeft u geluk gehad, was het antwoord van de verkoopster, je kan niet zonder blox internetten, terwijl ik dat al 1,5 jaar wel heb gedaan. ... De verkoopster wilde mijn toestel opsturen.Ik zeg, das goed, doe maar een vervangend toestel...die krijgt u niet, was het antwoord. Vervolgens werd mij geadviseerd om de blackberry blox aan te zetten en maar 7,50 p/m extra te betalen. Dat gaan we dus niet doen, want het is niet mijn fout, ik wist nergens van.
Wat nog grappiger is, Vodafone,eigenaar van Belcompany, zegt wel dat het aan Blackberry Blox ligt.

Beste belcompany, ik ben jullie spuugzat. kom met iets waar ik wat mee kan, los het probleem op,anders onderneem ik verdere stappen. IK BEN EEN KLANT!de reden dat jullie bestaan.Onthou dat goed. Klacht ligt ook bij jullie eigenaar Vodafone. Ik verwacht ontbinding contract of een andere telefoon, wat is hier zo onduidelijk aan?

BelCompany
    Geachte klant,Nogmaals erg vervelend dat uw toestel buiten WiFi geen verbinding meer kan maken met internet.Het is ook vreemd te noemen dat u 1,5 jaar wel verbinding heeft kunnen maken. Dan heeft u deze periode BlackBerry data voor niks gehad, terwijl dit eigenlijk €7,50 per maand kost.Wij kunnen deze bundel nu alsnog voor u aansluiten. Uit coulance en voor het nu ontstane ongemak kunnen wij deze bundel aan u aanbieden voor €5,- p/m in plaats van €7,50.Wij vernemen graag of u gebruik wilt maken van ons voorstel.Met vriendelijke groet,
    BelCompany
    Sander
    Bij afsluiten abonnement was hier bij mij niks over bekend. dus nu wordt het een welles nietes spelletje. Ik heb gewoon een Vodafone abonnement afgesloten met internet en dat werkte zonder extra kosten. tot nu. Dan kan u toch niet van mij als klant verwachten dat ik nu 5 euro extra ga betalen?? Heb een nokia Asha 302 op internet gezien. die wil ik best hebben. Dan is het opgelost, doen we kosten ieder de helft, ben ik tevreden. Hoor het graag van u.