Klacht BelCompany: Blackberry internetprobleem

Sander

op 6-7-2012 sloot ik een vodafone regelmatig abonnement af van 32,50, bij jullie af. Met een blackberry bold erbij. incl internet 200 mb. dat ging tot afgelopen week goed. Ik besloot toen mijn blackberry te updaten. Daarna kon ik niet meer mobiel internetten wel met WIFI. Terug naar de winkel. Werd mij de vraag gesteld heeft u blackberry blox aanstaan? nee, was ook niet nodig. Dan heeft u geluk gehad, was het antwoord van de verkoopster, je kan niet zonder blox internetten, terwijl ik dat al 1,5 jaar wel heb gedaan. ... De verkoopster wilde mijn toestel opsturen.Ik zeg, das goed, doe maar een vervangend toestel...die krijgt u niet, was het antwoord. Vervolgens werd mij geadviseerd om de blackberry blox aan te zetten en maar 7,50 p/m extra te betalen. Dat gaan we dus niet doen, want het is niet mijn fout, ik wist nergens van.

Of een andere telefoon. Abonnement ontbinden en een nieuwe afsluiten.

BelCompany
    Geachte klant,Wij hebben contact gehad met onze winkel te Dronten. Zij hebben geadviseerd het toestel in te sturen ter herstelling van de software, daar zij hebben geconstateerd dat het probleem (hoogstwaarschijnlijk) in de software zit, niet in het aan- of uitstaan van de BlackBery bundel. Het is vooralsnog dan ook niet noodzakelijk de BlackBerry bundel te activeren.Voor dit herstel van de software kunt u het toestel afgeven in onze winkel te Dronten.Met vriendelijke groet,
    Sander
    Ik ga hiermee akkoord als ik een vervangend toestel krijg waarop ik kan internetten en appen. anders wil ik een restitutie voor de tijd dat ik geen internet heb gebruikt.
    Geachte klant,
    Helaas hebben wij geen vervangende toestellen.
    Een eventuele resitutie kunt u met de winkel bespreken.