Klacht BelCompany: inruildeal maar geen geld voor toestel.

Klachtnummer
# 48320
Gebruiker
RCT
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 27 November heb ik een iphohne 4s ingeleverd bij belcompany. Op deze brief staat binnen 14 dagen heb je je geld. Inmiddels zijn we 2 maanden verder en heb ik nog steeds niets. Mijn vriend die bij belcompany werkt heeft al een aantal keer gebeld, dan krijgt hij te horen dat het allemaal afgehandeld is en het geld overgemaakt. Telkens krijgen we een andere datum waarop het gestordt zou zijn. Inmiddels zou het 13 Januari overgemaakt zijn we zijn nu 10 werkdagen verder en weer geen geld.
Ik ben het nu zat en wil dus ook dat dit direct wordt opgelost. Lijk mij niet dat dit de gang van zaken is.

De oplossing

Ik wil dat ik mijn geld snel krijg en anders vergoeding voor de tijd die ik wacht. Of mijn telefoon terug.

1 reactie

  1. Auteur
    BelCompany
    Datum
    Geachte klant,Vervelend en vreemd dat het zo lang duurt.
    In welke winkel heeft u het toestel ingeleverd?Met vriendelijke groet,
    BelCompany

Ook een klacht indienen over BelCompany?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen