Klacht BelCompany: Iphone 5S 1/2 jaar oud kan ik niet meer ophladen, zei zeggen dat dit niet onder de garantie valt.

Beste KlachtenKompas
Iphone 5S met Hollandsenieuwe abonnement aangeschaft op 19-03-2016 bij Belcompany in Uden
We dachten dachten eerst dat de Kabel voor het opladen niet goed was( orgineel)
Na een paar weken brachten we het toestel ter reparatie terug naar de winkel omdat deze niet meer oplaad op 28 of 29 augustus.
We zijn op 29 -09 naar de winkel terug gegaan telefoon niet binnen
Vandaag op 30-09 gebeld met de winkel toen vertelden ze mij of ik gisteren geen mail hebt gehad dat het binnen is, ik zei nee.
Na een korte zoektocht konden ze mij vertellen dat deze binnen was.
In de winkel zeiden ze dat de schade niet onder de garantie valt.
Zij hebben van Dynafix een mail gekregen op 8 september die ze niet hebben doorgestuurd naar ons.
Daar staat letterlijk in dat aan het toestel val-, stoot- of drukschade is geconstateerd.
Ze vragen € 307,87 voor een vervangende toestel als ik die wil.
Er zit geen schade aan het toestel, het oplaad poortje aan de binnenzijde is kapot

Ik wil dat iPhone wordt gemaakt zonder kosten of een Nieuwe er is helemaal geen schade aan het toestel zelfs geen krasje.

Dit is volgens mij een productie fout, het poortje waar de oplaader in gaat is volgens mij kapot

Hallo Karin,

Ik heb contact opgenomen met de betreffende winkel, en zij nemen een deze dagen contact met je op.

Lisanne

Beste Lisanne

Dankjewel voor de informatie, Ik wacht hun telefoontje af

met vriendelijke groet,
    Karin
    karin
    vandaag gebeld door Belcompany Uden.
    ze vertellen mij dat ze niets aan mijn klacht doen, ze zeiden Dynafix zal de klacht wel goed bekeken hebben.
    ik moet het er maar mee doen dat mijn Iphone 5S van een half jaar oud kapot is en niet meer gemaakt kan worden.
    hoezo geen garantie, wat nu is dit de sevice van Belcompany en Appel
    Hi Karin,

Ik snap dat dit een vervelende situatie is. Helaas is het oordeel van Dynafix definitief. Mochten er nog vragen zijn, dan kunt u altijd terecht in ons filiaal in Uden.

Lisanne

Beste Belcompany

dit slaat natuurlijk nergens op.
    ik heb een Iphone die een half jaar oud is waar aan je geen schade kan zien zelfs geen krasje.
    jullie denken toch niet dat ik hiermee akkoord ga.
    Ik mag van een Iphone verwachten dat een aansluiting niet kapot mag gaan van de binnenkant en zeker niet naar een half jaar.
    het is jullie verantwoording dat dit wordt opgelost voor mij part door Iphone zelf.
    ik betaal nu al 2 maanden voor een telefoon die ik niet gebruik

mvg.
    karin
    Ik vind het heel erg slecht dat ze niet eens gereageerd hebben op mijn laatste bericht .
    Je heb gewoon geen recht meer.
    Het beste zou zijn om een 2 opinion aan te vragen door een derde partij die uitsluitsel geeft maar dat durven ze natuurlijk niet

karin

Ook een klacht indienen over BelCompany?