Opgelost door BelCompany: na 2e reparatie een paar weken goed gewerkt, nu weer problemen zie vorige klacht

# 195834

HOi,
we hebben al eerder contact gehad, zie 24 tm 27/10 via deze site. over de telefoon van belcompany met een abonnement van nieuw holland. Weer leest hij regelmatig het kaartje niet en moeten we steeds opnieuw inloggen, ook hebben we weer dat we niet meer gebruik kunnen maken van het abonnement, hij geeft weer aan geen bereik te hebben. We zien nu geen andere mogelijkheid en moeten nu een andere telefoon. kunnen we het toestel niet inruilen voor een ander toestel eventueel met bijbetaling.
met zijn bijbaantje en school is het onmisbaar. de bereikbaarheid vind zijn baas van het bijbaantje niet leuk meer en heeft kans dat hij ontslagen wordt. als er nu geen oplossing is. (koerier) er moet nu echt iets gebeuren.

het Imei nummer is op de doos anders dan op de factuur.
op de doos:: 358139068053689 op factuur 354512074516945 (copy van vorige klacht)

ruilen voor een andere telefoon eventueel met bijbetaling.

BelCompany
    Hi Arlette, erg vervelend dat de problemen met het toestel nog steeds niet verholpen zijn.

Ik raad je dan ook aan om met het toestel langs een van onze winkels te komen zodat wij het toestel zelf kunnen beoordelen en indien nodig kunnen opsturen om de problemen te verhelpen. Wanneer het toestel bij ons wordt ingeleverd (graag met alle papieren van voorgaande reparaties) kunnen wij ook contact opnemen met het reparatiecentrum om het toestel te laten onderscheppen omdat dit de 3e keer is dat het toestel opgestuurd gaat worden.

Helaas is het via hollandsnieuwe niet mogelijk om een bedrag bij te betalen voor een ander toestel.

Ik hoor graag bij welk filiaal je langs wilt gaan zodat ik dit filiaal alvast op de hoogte kan brengen.

Lisanne
    BelCompany
    AL
    we gaan morgen naar spijkenisse
    AL
    vanmorgen bij belcompany in spijkenisse geweest, goed geholpen en werden ze gebeld door jullie terwijl wij er waren. had het gevoel dat er nu toch echt wat aan gaat gebeuren. bij het herstarten bleef de telefoon draaien en weer opnieuw opstarten. ze hebben hem maar draaiend in de envelop voor te versturen gedaan. want uit ging niet meer. Wel hebben wij uit noodzaak een andere telefoon gekocht. hoop dat we hier meer geluk mee hebben.
    AL
    ze zijn nog met het toestel bezig, in dit filiaal (spijkenisse) nemen ze me nu wel serieus. Maar hij is weer niet goed teruggekomen van de reparatie, nu 3 keer gerepareerd en steeds niet geheel goed teruggekomen. (bedankt sonny) toestel is nu 1 jaar en 1 maand oud.
    waarvan 3 maanden goed werkend geweest.

AL

Ook een klacht indienen over BelCompany?

2. Stuur een juridische brief