Opgelost door BelCompany: Slechte service bij Belcompany Kanaleneiland

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46722
Gebruiker
hilbertfledderus
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn toestel, een HTC Sensation, viermaal voor reparatie moeten brengen en elke keer was het probleem niet opgelost. De vierde keer hebben ze het toestel zelfs twee maanden in bezit gehouden en teruggestuurd naar de reparateur, terwijl ze me eerst een nieuw toestel beloofden. Ongelooflijk!

De oplossing

Ik wil een nieuw toestel en compensatie voor de maanden dat ik zonder toestel heb gezeten.

2 reacties

  1. Auteur
    BelCompany
    Datum
    Geachte klant,We zullen u een ander toestel aanbieden. Hiervoor zult u benaderd worden door onze winkel te Utrecht, Kanaleneiland.Onze excuses voor het tot nu toe ontstane ongemak.Met vriendelijke groet,
    BelCompany
  2. Auteur
    hilbertfledderus
    Datum
    Binnen een paar dagen na het plaatsen van deze klacht op dit forum heb ik een nieuw toestel. Vanavond uitstekend geholpen met keuze uit twee toestellen. Geen compensatie voor verloren maanden, maar hiermee ben ik wel tevreden. Jammer dat er zo'n drukmiddel nodig is, maar niettemin tevreden met de oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hilbertfledderus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy