Klacht BelCompany: telefoon binnen een jaar 3x verzonden en nog steeds niet gemaakt. vervolg

AL

zie ook voorgaande berichten, telefoon ligt bij een bedrijf wat voor het opsturen nog belcompany was, nu niet meer. (Spijkenisse) na reparatie van sonny is de telefoon gecontroleerd bij winkel en weer problemen. zij hebben nu contact opgenomen met nieuw holland en zouden contact opnemen met ons. tot nu toe niks vernomen. telefoon 3x naar Sonny, weer niet goed gemaakt, telefoon ligt nu in spijkenisse (wat geen belcompany meer is) hebben het probleem nu nieuw holland gezet. telefoon betalen we elke maand een bedrag incl abonnement. telefoon in net een jaar oud en hooguit 3 maanden gewoon kunnen gebruiken.
nog wel bedankt dat jullie gebeld hadden naar de winkel in spijkenisse voor het verzenden van de telefoon.

die zouden jullie bekijken en regelen.

BelCompany is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over BelCompany?

2. Stuur een juridische brief