Klacht BelCompany: telefoon binnen een jaar 3x verzonden en nog steeds niet gemaakt. vervolg

Klachtnummer
# 250140
Gebruiker
AL
Datum
0 reacties

Details

De klacht

zie ook voorgaande berichten, telefoon ligt bij een bedrijf wat voor het opsturen nog belcompany was, nu niet meer. (Spijkenisse) na reparatie van sonny is de telefoon gecontroleerd bij winkel en weer problemen. zij hebben nu contact opgenomen met nieuw holland en zouden contact opnemen met ons. tot nu toe niks vernomen. telefoon 3x naar Sonny, weer niet goed gemaakt, telefoon ligt nu in spijkenisse (wat geen belcompany meer is) hebben het probleem nu nieuw holland gezet. telefoon betalen we elke maand een bedrag incl abonnement. telefoon in net een jaar oud en hooguit 3 maanden gewoon kunnen gebruiken.
nog wel bedankt dat jullie gebeld hadden naar de winkel in spijkenisse voor het verzenden van de telefoon.

De oplossing

die zouden jullie bekijken en regelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BelCompany is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over BelCompany?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen