Opgelost door BelCompany: Telefoon heeft geen ontvangst ( soms helemaal niet bereikbaar )

Baila

December 2012 Samsung Galaxy Y gekocht bij Belcompany Apeldoorn.
Januari problemen met ontvangst
In Februari naar Belcompany gegaan , lag aan de simkaart lag , moesten naar Vodafone voor simkaart. Na 3x een simkaart te hebben verwisseld werd in Mei 2013 het toestel voor de 1e keer opgestuurd.( heb toen ook de klantenservice gebeld en die zeiden dat het toestel 3x opgestuurd moest worden om dan een vervangend toestel krijgen of ons geld terug ).
Na de vakantie het toestel voor de 2e keer opgestuurd,maar de problemen werden als maar groter (wifi viel ook uit ).
In Oktober toestel voor de 3e keer opgestuurd,maar de problemen bleven.( 6 weken reparatie tijd )
In December voor de 4e keer naar Belcompany,toen zeiden ze dat het toestel weer opgestuurd moest worden,maar dat vond ik vreemd omdat het al 3x was opgestuurd.
Heb toen de klantenservice gebeld (numm

Ik hoop vooral voor mijn dochter dat ze haar geld (€80,00) terug krijgt,want ze heeft een jaar lang niets aan haar telefoon gehad.

BelCompany
    Geachte klant,Erg vervelend om te lezen dat er veel problemen zijn geweest met het toestel. We willen u graag onze excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.U bent of wordt vandaag gebeld door onze winkel in Apeldoorn. U kunt aldaar het product retourneren.Met vriendelijke groet,
    BelCompany
    Baila
    Mijn dochter heeft haar geld terug gekregen en is tevreden.