Opgelost door BelCompany: van het kastje naar de muur. met kapotte telefoon.

# 191646
AL

Ik heb op 28 november 2015 een telefoon aangeschaft bij belcompany inclusief een abonnement van Nieuw Hollands. Na 3,5 maanden microfoon kapot. contact met belcompany kom over 3 weken hebben het te druk. Daarna vestiging gesloten. Contact met sonny gehad, microfoon gemaakt. maar geen bereik meer. Contact belcompany, oet bij hoofdkantoor zijn, Vodafoon: legt hoorn neer, mail belcompany en Nieuw holland kennen we niet, 2 mail met tekst vodafoon h/o belcompany geen reactie.
weer sonny laten maken. net weer terug nu klinkt het toestel of het onderwater is. Sonny
alles er weer afhalen en er weer opzetten. of weer op sturen. nu moeten we voor de 3e keer opsturen, niet volledig als telefoon te gebruiken en betalen nog elke maand voor kapotte telefoon zonder goede oplossing

ontbinden van dit contract.
zodat we zelf een telefoon kunnen kopen wat niet vast zit aan een contract zodat we niet meer van het kastje naar de muur worden gestuurd.

Hi Arlette,

Ik vind het erg vervelend dat je zoveel problemen ervaart met je toestel. Zou je mij misschien het IMEI nummer van het toestel kunnen sturen zodat ik contact kan opnemen met het reparatie centrum?

Alvast bedankt.

AL
    het Imei nummer is op de doos anders dan op de factuur.
    op de doos:: 358139068053689 op factuur 354512074516945
    je kan bij de reparatie ook via de email zoon (in aparte bijlage) navragen.
    +- vorige week gebeld, moeten alle app eraf halen en weer opnieuw installeren, kijken welke app niet goed is. die zou het uigaande geluid misvormen. staan geen andere app op voor de reparatie en toen was dit probleem er niet. toestel nog maar weinig gebruikt waarvoor het diende. watsapp gaat goed.
    Hi Arlette,

Het reparatiebedrijf (Dynafix) kon niks vinden onder het doorgegeven email adres, vandaar dat ik de IMEI nummers nodig had.

Ik zou graag willen vragen of je met het toestel langs een van onze winkels wilt gaan. Ik hoor graag welk filiaal de voorkeur heeft zodat ik hen alvast helemaal op de hoogte kan brengen.

In onze winkels kunnen we het toestel namelijk voor je nakijken, en door middel van een computer programma proberen te achterhalen wat er nou precies mis is waardoor het klinkt alsof het toestel onder water is. Op het moment dat dit probleem in de winkel te verhelpen is, helpen mijn collega's je daar graag bij. Op het moment dat het niet in de winkel te verhelpen is hebben we een uitgebreid test rapport wat we mee kunnen sturen naar Dynafix. Ik heb bij Dynafix (voor het geval dat) alvast een aantekening laten maken onder het IMEI nummer van het toestel, zodat er met speciale aandacht naar het toestel kan worden gekeken. Het toestel wordt hierdoor ook extra en langer dan normaal getest zodat je daarna weer een telefoon hebt waar je van op aan kunt.

Ik zou je wel willen vragen om voordat je naar de winkel gaat even een back-up maakt van eventuele foto's op het toestel, zodat deze niet verloren gaan.Het is ook handig om een kassabon van het toestel mee te brengen.

Ik heb ook contact opgenomen met hollandsnieuwe, en ik heb de situatie uitgelegd. Helaas kunnen ze het contract niet ontbinden vanwege problemen met het toestel. Het advies was dan ook om het toestel nogmaals ter reparatie aan te bieden.

Ik hoor graag welk filiaal de voorkeur heeft zodat ik mijn collega's alvast op de hoogte kan brengen, zodat je niet nogmaals je verhaal hoeft te doen.

Bedankt voor je reactie,
    We hebben tussendoor contact gezocht met een reparatiedienst voor mobiele telefoons, deze mag de telefoon niet openen omdat er nog steeds garantie op zit. maar heeft wel het probleem kunnen verhelpen met de instellingen, vraag me niet hoe.. Hoe lang hij nu zonder problemen meegaat weten we niet, maar weer opsturen heeft geen nut. 2x laten repareren en 2x met andere problemen teruggehad. ps in R'dam bij belc. kijken ze er niet eens naar.. nu bij een onafhankelijke
    Hi Arlette,

Ik ben blij dat het probleem inmiddels verholpen is.
    Ik zou graag willen weten bij welke BelCompany in Rotterdam je precies geweest bent voor de problemen.

AL
    bedankt voor de hulp, en fijn dat er nu wel iemand bereikbaar was van belcompany. Belcompany zuidplein wilde niks doen.

AL

Ook een klacht indienen over BelCompany?