Opgelost door BelCompany: vodafone every year new phone nog steeds geen nieuwe telefoon Betreft Belcompany vestiging Veldhoven
Details
De klacht
Ik heb een Vodafone every year new phone abonnement en ik ben al sinds vrijdagavond bezig om een nieuwe telefoon te krijgen. Er is iets fout gegaan bij de aanpassing van mijn contract waardoor ik al 5 dagen zit te wachten op mijn IPhone 6 plus. Volgens de medewerkster zou er iets uitgeprint moeten worden maar op dat moment ging er iets fout waardoor het niet lukte. Toen zou het zaterdag in orde komen maar de desbetreffende afdeling die het zou regelen was onbereikbaar. Nu inmiddels dinsdagmiddag en het is nog steeds niet geregeld tot mijn grote teleurstelling. Ik hoop dat ik mijn iPhone 6 plus woensdag kan ophalen anders stop ik ook met mijn every year new phone abonnement want dit is gewoon heel vervelend. Met vriendelijke groet, Mark MolDe oplossing
Ik wil graag woensdag mijn telefoon ophalen en ik zou graag wat korting willen krijgen aangezien ik al zolang onnodig zit te wachten op mijn iPhone 6 plus.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.