Opgelost door BelCompany: vodafone every year new phone nog steeds geen nieuwe telefoon Betreft Belcompany vestiging Veldhoven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 83672
Gebruiker
Mark1984
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Vodafone every year new phone abonnement en ik ben al sinds vrijdagavond bezig om een nieuwe telefoon te krijgen. Er is iets fout gegaan bij de aanpassing van mijn contract waardoor ik al 5 dagen zit te wachten op mijn IPhone 6 plus. Volgens de medewerkster zou er iets uitgeprint moeten worden maar op dat moment ging er iets fout waardoor het niet lukte. Toen zou het zaterdag in orde komen maar de desbetreffende afdeling die het zou regelen was onbereikbaar. Nu inmiddels dinsdagmiddag en het is nog steeds niet geregeld tot mijn grote teleurstelling. Ik hoop dat ik mijn iPhone 6 plus woensdag kan ophalen anders stop ik ook met mijn every year new phone abonnement want dit is gewoon heel vervelend. Met vriendelijke groet, Mark Mol

De oplossing

Ik wil graag woensdag mijn telefoon ophalen en ik zou graag wat korting willen krijgen aangezien ik al zolang onnodig zit te wachten op mijn iPhone 6 plus.

2 reacties

  1. Auteur
    BelCompany
    Datum
    Geachte klant,Inmiddels hebben wij van de winkel begrepen dat dit nu opgelost is. Via deze weg excuses voor het ongemak dat het wachten heeft veroorzaakt.Met vriendelijke groet,
    BelCompany
  2. Auteur
    Mark1984
    Datum
    Klacht goed afgehandeld door Belcompany! Ook een gratis hoesje gekregen voor mijn iPhone 6plus ! Goede service!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mark1984
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BelCompany?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen