Klacht Belevenissen.nl: Afspraken niet na gekomen en beloftes ook niet na gekomen.

Fiers2

Eind november een cadeaubon besteld voor mijn vriend om te racen op circuit Zandvoort. Afgelopen dinsdag was het zo ver. Op de cadeaubon stond dat we in de VIP hospitality ontvangen zouden worden. Dit was niet zo, we werden in een normale garagebox ontvangen. Ook de theorie cursus die beschreven staat in de cadeaubon heeft mijn vriend niet gehad, de uitleg duurde 5 min.. vervolgens 2 rondes als voorbeeld gehad en toen zelf geraced met instructeur er langs. Er was beloofd om in een seat of suzuki te rijden, het werdt een afgetrapte bmw. Mijn vriend heeft in totaal 5 rondes gereden op het circuit en was ipv 2 uur, zoals in de cadeaubon staat, na 20 minuten klaar met alles. Ook het certificaat wat ie zou krijgen heeft ie nooit gehad. Al met al ontzettend teleurstellend en jammer van de prijs die ik er voor betaald heb. Geen aanrader!!

Vergoeding

Wij vinden dat Belevenissen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Belevenissen.nl?