Klacht Belevenissen.nl: cadeaubon is maar 3 dagen te gebruiken in een heel jaar, zeer misleidend.

H. Behl

Ik heb voor mijn verjaardag 2 vouchers gekregen van Belevenissen.nl, voor een zeiltocht met een driemaster naar Volendam. De voucher is een jaar geldig. Toen ik een dag wilde plannen om de voucher te verzilveren, bleek dat er in een jaar maar 3 data zijn om te gaan. Dit zijn net dagen die mijzelf slecht uitkomen. Ik heb contact opgenomen met belevenissen.nl om te vragen om de bon om te wisselen voor iets anders,of het geld terug. Hier wilden ze niet aan meewerken. Erg vervelend dus...
In het bestelprogramma op hun site wordt de indruk gewekt dat je iets boekt, waar je op regelmatige basis gebruik van kunt maken binnen een jaar. Voor de definitieve bestelling kun je niet zien dat het maar om 3 data gaat. Zeer misleidend en erg slecht dat ze niet mee willen werken om er iets anders voor in de plaats te doen.

Ik wil het geld terug gestort krijgen, omdat ik geen gebruik kan maken van deze voucher.

Wij vinden dat Belevenissen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Belevenissen.nl?