Klacht Belevenissen.nl: Klantonvriendelijk, niet flexibel in datum voucher tijdens corona

# 471949
T.Postbus

Vanwege Corona kon de activiteit niet geboekt worden in het voorjaar (ivm sluiting en de maatregelen). Bij het willen boeken was de bon 10 dagen verlopen. Het bedrijf wilde niet meedenken naar een oplossing of tegemoetkoming. Enige coulance in de afgelopen periode rondom de Corona maatregelen had ze niets extra's gekost. Onklantvriendelijk en onpersoonlijk alleen per e-mail in contact kunnen komen.
Bij aangesloten bedrijven met keurmerk kun je 2 jaar gebruik maken van een belevenis en zelfs 3 jaar tegen een vergoeding. Dit zou ik anderen dus aanraden. Koop NIET bij belevenissen.nl. Heel onklantvriendelijk dat dit dus blijkbaar het verdien model is.

tegemoetkoming van de 3 gekochte bonnen (zo'n €100) , zodat de gekochte vouchers gewoon ingeleverd kunnen worden bij de samenwerkingspartner. Deze kan niet tegemoet komen, omdat ze van belevenissen.nl geen geld krijgen als de datum op de voucher wordt overschreden.

Wij vinden dat Belevenissen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Belevenissen.nl?