Wij vinden dat Belevenissen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Belevenissen.nl: Misleid
Details
De klacht
Op 13-06-2019 heb ik contact gehad met uw bedrijf ivm met leren van een dienst. Hierbij is de informatie gegeven betreft locatie en beschikbaarheid +- 3 weken. Om dit reden heb ik een overeenkomst gesloten met uw bedrijf voor het leveren van een dienst, namelijk Rijd zelf in een Ferrari.In de bevestiging van de bestelling stond dat ik op ‘celebrations-autoverhuur.nl’ de reservering kon boeken.
Tot mijn verbazing zie ik dat er pas 24 augustus (enige plek) plaatst is.
Aldus ben ik misleid met de +- 3 weken.
De oplossing
Om het bovenstaande heb reden wil ik graag de bestelling annuleren. Telefonisch heb ik contact gehad met u, helaas stond u totaal niet voor open om mij hierbij te helpen.Ik wil mijn geld terug
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.