Klacht Belevenissen.nl: Opportunistisch en onzorgvuldig handelen waarna klant volledig wordt gedupeerd

Gebruiker1664583524

Verlopen Voucher, agv de Coronaperiode. Er is tijdens de pandemie telefonisch contact geweest met "De Dochter van de Smid" van Vuurspetters waar een workshop gevolgd zou worden. Toen is aangegeven dat de voucher na de Coronaperiode kon worden geconsumeerd. Er is niet gesproken over een termijn.
Omdat er 2 lockdowns waren en ondergetekenden zowel fysiek als bedrijfsmatig de Coronacrisis moesten zien te overleven is er na de tweede lockdown in de zomer van 2022 contact opgenomen met Vuurspetters die ons doorverwees naar Belevenissen.nl. Wij waren niet op de hoogte dat dit tussenbedrijf tussen ons en de workshopaanbieder zat. Belevenissen .nl weigert de Voucher die een waarde heeft van 150 euro en toont zich ongevoelig voor het feit dat tijdens de pandemie alles anders was dan anders, er was crisis. Belevenissen blijft star vasthouden aan de eigen regels waar wij niet van op de hoogte waren en ook niet op de hoogte zijn gebracht. Tevens heeft Belevenissen niets gedaan klanten te informeren. Wij hebben voorgesteld het bedrag van 150 euro te laten staan en, als de destijds gekozen Workshop duurder is geworden, dat bedrag bij te betalen. Ook daarvan wil Belevenissen niets weten. Wel is ons opeens een nieuwe Voucher toegestuurd met een nieuwe uitgiftedatum datum van 2 oktober 2022. Daar waren we oprecht erg blij mee maar..... dat bleek helaas een foutje in het systeem. Heel erg teleurstellend allemaal en het zegt wederom iets over de onzorgvuldigheid van dit bedrijf. Geld, bijeengespaard voor een leuk cadeau is zonder enige tegenprestatie van Belevenissen geïnd en men is absoluut ongevoelig voor het argument dat het niet consumeren van de Voucher puur en alleen het gevolg is van de Coronaperiode, de crisis, en alle onduidelijkheid die dat gaf en waarin Belevenissen.nl geen enkele verantwoordelijkheid en initiatief heeft gevoeld of genomen om optimale duidelijkheid te te scheppen om daarmee te voorkomen dat klanten gedupeerd zouden raken. Men int zonder meer ons geld, een groot bedrag, en de starre en onzorgvuldige opstelling van Belevenissen.nl is wat ons betreft een onrechtvaardig, opportunistisch en bijzonder onsympathiek misbruik maken van een pandemie waarbij Belevenissen.nl haar klanten voor de volle 100% dupeert. Kassa!!!!

Wij willen het liefst de Voucher alsnog consumeren, eventueel met bijbetaling van de nieuwprijs voor de destijds gekozen Workshop. Dat was van begin af aan ons voorstel.
Als dat niet kan ons geld terug met een minimum van 75 %.
Excuus voor de onzorgvuldige én starre handelswijze waardoor wij als gedupeerde, en na dit alles behoorlijk gedesillusioneerde klant (en mogelijk vele met on) onredelijk veel moeite moeten doen om ons recht te halen en tot een gezamenlijke oplossing te komen.

Wij vinden dat Belevenissen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Belevenissen.nl?