Klacht Belevenissen.nl: Ten onrechte verkochten cadeaubonnen, weigering terugbetaling aan klant.

Wendy229

Op 6 juli 2018 heb ik 2 cadeaubonnen gekocht om een dag op een Harley Davidson te kunnen gaan rijden. Echter heeft de betreffende partij hun samenwerking met Belevenissen.nl opgezegd en heeft Belevenissen.nl dan ook de cadeaubonnen onterecht aan mij verkocht.
Deze fout geven zij zwart op wit toe, maar beroepen zich toch op hun algemene voorwaarden (ik begrijp alleen niet op welk artikel zij zich in deze situatie beroepen). Zonder mijn toestemming hebben ze mij nu twee algemene cadeaubonnen toegestuurd en daar kan ik het mee doen. Voor hen is de zaak afgehandeld. Voor mij echter niet. Ik wil gaan motor rijden, geen andere belevenis gaan doen. Ik wil daarom dan ook mijn geld terug.

Daarnaast ben ik zeer onbeschoft te woord gestaan, uitgelachen en belachelijk gemaakt door de klantenservice. Meerdere keren heb ik gevraagd of ik te woord gestaan zou kunnen worden door de collega van het onderdeel 'partners'. Dit was absoluut niet mogelijk.

Ik vraag nogmaals zeer beleefd om de gemaakte fout te herstellen door mij mijn geld terug te geven.

Ik zou graag zien dat een medewerker van Belevenissen.nl mij telefonisch te woord staat, dat zij hun fout erkennen en dit netjes oplossen door mij het geld terug te geven, zonder dat er een juridische strijd van wordt gemaakt.

Wij vinden dat Belevenissen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Belevenissen.nl?