Klacht Belevenissen.nl: Voor 78 euro product gekocht dat niet beschikbaar was. Geen reactie klantenservice.

Klachtnummer
# 449361
Gebruiker
Jacqueline
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar in mei heb ik twee bonnen gekocht voor een paragliding tandemvlucht van 39 euro per stuk. Op de website was alleen te zien dat het ging om een locatie midden in Nederland. Toen ik de bonnen eenmaal had gekocht en zag om welk bedrijf het ging ben ik naar de website gegaan om een afspraak in te plannen. Ze bleken voor de rest van het seizoen in 2019 al vol te zitten. Ook dit jaar is het voordat de bonnen verliepen niet mogelijk geweest de bonnen in te wisselen. Ik heb via de klantenservice van belevenissen.nl gevraagd of de bonnen verlengd konden worden waarop ik de reactie kreeg dat een verlenging van 6 maanden mogelijk is via hun website. Op de website bleek dat deze verlenging geld kost (6 euro per bon). Nadat ik hierop vroeg om kosteloze verlenging of restitutie heb ik geen reactie meer gehad voordat de bonnen waren verlopen.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Belevenissen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Belevenissen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen