Klacht Belevenissen.nl: Wij zijn zeer ontevreden dat in dit geval, zo kort op de vervaldatum, geen coulance wordt verleend.

J.L. Schuchmann

Goedemiddag,
Op 8 juli 2019 hebben wij van onze voogdij-kinderen een kadobon ontvangen voor een wijnproeverij in het wijnmuseum in Arnhem.
Dit ter gelegenheid van ons 40-jarig huwelijk. De bon is 11,5 x 7,5 cm groot en in piepkleine lettertjes gedrukt. Als gevolg van een drukke periode is de bon op de achtergrond geraakt en komen wij er vandaag achter dat de geldigheid slechts één jaar was en op 7 juli 2020 is verlopen.
Wij hebben direct contact opgenomen met het wijnmuseum in Arnhem, zij hebben er geen probleem mee om de bon alsnog in te wisselen maar Belevenissen.nl moet daarvoor akkoord geven.
Direct met Belevenissen.nl gebeld en de zaak uitgelegd.
Het antwoord was kort, krachtig en knalhard “nee mevrouw, de bon is verlopen, wij hebben deze al afgeboekt”.
Met andere woorden, de aankoopprijs voor dit uitje wordt volledig naar de winstrekening overgeboekt zonder dat er een tegenprestatie wordt gegeven. Toen werd er ook nog gezegd: “en we hebben er al belasting over betaald” alsof de fiscus de winstbelasting binnen zes weken afrekent, wat natuurlijk een zeer ongeloofwaardige opmerking is.

Alsnog de mogelijkheid bieden om de belevenis te genieten.

Wij vinden dat Belevenissen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Belevenissen.nl?