Klacht Belgafietsen: Elektrische Sparta fiets, via Belgafietsen te Groningen, maandagproductie ?

klant

Ongeveer 4 jaar geleden heb ik een dure sparta fiets gekocht. Een ION. Ik heb er 5 jaar garantie bijgekocht (voor elektrische onderdelen). De fiets was om de haverklap stuk, geen trapondersteuning meer. Veel fiets ik niet. In maart is de fiets door de wind omgevallen en de stekker bij de accu was kapot, dit kostte 132 euro en viel niet onder de garantie, zei Andre van de werkplaats. Ongeveer 6 weken later viel de fiets weer om (weer door de wind, waarschijnlijk is de standaard te zwak voor een zware fiets), dit keer zou het mij 70 euro gaan kosten, omdat de crank verbogen was. Dit viel uiteraard ook niet onder de garantie. Ik vind het van den zotte dat zo'n dure fiets niet tegen een stootje kan. Hij is 2 x omgevallen en dat gaat mij dus 200 euro kosten. Ik zet mijn fiets altijd met zorg weg, maar een fiets valt nu eenmaal wel een om. Henk (werkplaats) vond dat het wel onder de garantie viel, Andre niet (de stekker). Per email een klacht ingediend, geen antwoord gekregen.

terugbetaling van de 132 euro voor de stekker. Het is toch van den zotte als dit zomaar kapot kan gaan en dan ook nog niet onder de garantie valt. Vervolgens zijn de medewerkers het niet met elkaar eens en wordt eerst gezegd dat ik mijn geld terug krijg en zegt de andere dat dit niet door gaat. En ik vind het niet netjes dat mijn klacht per email (ongeveer 2 weken geleden ingediend) totaal niet beantwoord wordt.

Wij vinden dat Belgafietsen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Belgafietsen?