Klacht Belgafietsen: Schade aan fiets na reparatie achterwiel

bramvanmaas

Dinsdag 26-7-2016 mijn fiets een Pegasus Opera van nog geen maand oud aan geboden ter reparatie. Toen ik in de namiddag de fiets weer op ging halen bleek mijn fiets schade aan de achtervork te hebben. Deze schade was er niet toen ik de fiets aanbood bij Belga Fietsen dus dat moet daar gebeurd zijn. Ik heb de werkplaatschef er bij gehaald en die heeft de bedrijfsleider er op zijn beurt weer bij gehaald. Er werd mij verteld dat de schade was ontstaan door het gebruik van fietstassen en dat ik zelf maar moest bewijzen dat die schade door Belga Fietsen veroorzaakt was. De diameter van de buis heeft boven en onder de schade een diameter van 16,3 mm en op de schuurplek is dit 3 tiende mm afgenomen, wel veel als je nagaat dat dit door een stukje geplastificeerd karton veroorzaakt wordt. Ik wil dat Belga Fietsen zijn verantwoording neemt en mijn fiets netjes laat repareren. Dit is geen nette service en klantenbinding.

Ik zou graag zien dat Belga Fietsen zijn verantwoording neemt naar de klant en mijn fiets netjes laat repareren

Wij vinden dat Belgafietsen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Belgafietsen?