Klacht Belgarant: Belgarant heeft op 24-06-2016 abonnement overgenomen en wil ons afsluiten!

R. Lubbers

Belgarant heeft op 24-06-2016 ons isdn-abonnement overgenomen (dat ook zakelijk wordt gebruikt) ZONDER onze toestemming. Eerst dachten we met een oplichter te maken te hebben toen na onze vakantie diverse facturen verschenen. Inmiddels blijkt dat ze een bandopname kunnen overleggen waarin IEMAND, maar NIET mijn man of ik, zegt beslissingsbevoegd te zijn en akkoord te gaan. Wij hebben een klacht ingediend bij onze vorige provider KPN die een mail stuurde naar Belgarant. Sindsdien zijn we met Belgarant op zoek naar een oplossing. Wij willen niet betalen voor een contract dat we niet zijn aangegaan, maar Belgarant blijft volhouden dat ze alles goed hebben gedaan. Sinds een maand kunnen we niet meer naar buiten bellen en alleen nog oproepen ontvangen. Vandaag is een hoogtepunt in het conflict bereikt: mijn voorstel om het te schikken door de belkosten + 50% van het abonnement te betalen is afgewezen. Belgarant dreigt ons AF TE SLUITEN en ons telefoonnummer aan EEN ANDER te geven!

Bij KPN heb ik opnieuw een abonnement afgesloten om vaste telefonie via internet af te nemen, met NUMMERBEHOUD. Van Belgarant heb ik een bevestiging van opzegging per 26 september 2016. Ondanks dat ik op mijn benen sta te trillen van woede om het dreigement van het afpakken van ons telefoonnummer wil ik nog steeds tot een oplossing komen. We zijn in totaal drie maanden veroordeeld geweest tot Belgarant en daarvan twee maanden niet naar buiten kunnen bellen (gerekend tot 26 september a.s.). PAK ONS TELEFOONNUMMER NIET AF. Biedt excuses aan en zorg voor een oplossing.

Wij vinden dat Belgarant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!