Klacht Belgarant: Frauduleuze overname overeenkomst vaste telefoon door Belgarant

Samlev01

Mijn hoogbejaarde ouders zijn al diverse malen benaderd door Belgarant. Wij hebben steeds aangegeven dat wij geen contract met Belgarant wensen en pogingen daartoe steeds geannuleerd, maar Belgarant blijft doorgaan. Eind mei belde Belgarant opnieuw. Mijn vader verwees naar mij (zijn dochter), maar zonder contact met mij op te nemen werd de overname van het contract bevestigd,. Dus zonder zijn of mijn akkoord. Wij protesteerden direct en eisten dat de gegevens van mijn ouders uit de administratie van Belgarant werden gewist. Belgarant deelde ons mee dat er geen sprake was van een abonnement. Op 13 juni 2016 liet KPN ons echter weten dat het telefooncontract was overgenomen. Belgarant is hiervoor verantwoordelijk, zo bleek. Wij hebben diverse klachten bij Belgarant ingediend, maar tot nu toe geen fatsoenlijke reactie ontvangen. HOE KOMEN WIJ VAN DEZE FRAUDULEUZE PRAKTIJKEN AF???

Beëindigen van de overname en terug naar oorspronkelijke abonnement bij KPN. Wissen van de persoonlijke gegevens van mijn vader uit administratie van Belgarant.

Wij vinden dat Belgarant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!