Opgelost door Belisol: Belisol reageert niet na melding kapot slot.

content Opgelost
A.J.G. van Zwam

Van Belisol vorig jaar o.a een deur laten installeren. Met aan de binnenkant een draaiknop ipv een sleutelgat zodat je makkelijk de deur op het nachtslot kunt doen. Nu werkt de draaiknop niet meer. Op 11 oktober gebeld naar Belisol Malden. Na een week helaas nog niets gehoord. Dus op 18 oktober weer gebeld. Blijkt dat met mijn melding niets is gedaan. Er is beloofd dat er nu wel een melding wordt gemaakt. En het ergste is: geen excuus of niets! Nu, na weer een week niets gehoord. Dus morgen ga ik weer bellen. Wordt vervolgd.

Ik verwacht gewoon service. Dus dat ze even terugbellen voor een reparatie afspraak.

Belisol
    Beste meneer/mevrouw van Zwam, onze excuses voor het ongemak. Ik neem contact op met de showroom om te kijken wat er mis gelopen is en vraag hun u zo snel mogelijk te contacteren. Brian Team Belisol
    A.J.G. van Zwam
    Belisol heeft 1 poging ondernomen om contact met mij op te nemen. Helaas was ik toen niet bereikbaar. Daarna zelf teruggebeld. Toen was de persoon die ik moest hebben niet bereikbaar. Blijkbaar is er daar maar 1 persoon die een afspraak kan regelen met de service afdeling! De afgelopen week heeft Belisol niet meer gebeld. Kortom, nu al bijna 3 weken aan het wachten zonder zelfs maar een reparatie afspraak.
    Ik heb aan de achterkant van mijn huis nog 10 meter breed aan ramen en kozijnen die nog vervangen moeten worden. Op deze basis gaat Belisol zeker niet meedoen voor de offerte!
    A.J.G. van Zwam
    Helaas nog steeds geen reactie van Belisol. Woensdag zal ik het zelf nogmaals proberen. Als het dan niet lukt dan zal het een ander traject worden.
    A.J.G. van Zwam
    Toch zelf maar weer gebeld. We zijn nu wel 4 weken verder. Ineens kan het dan toch snel en binnen een dag is er een monteur langs geweest. De cilinder van het slot bleek kapot te zijn. Er is een tijdelijke cilinder gemonteerd. Dat is voor ons minder handig maar in ieder geval kunnen we even verder. Ik ben benieuwd wanneer de cilinder gerepareerd danwel vervangen is.
    A.J.G. van Zwam
    Ik wacht nog af op de definitieve oplossing. Ik snap dat dit even kan duren maar verwacht wel dat ik een statusupdate krijg met een globale planning.

A.J.G. van Zwam
Uiteindelijke oplossing Communicatie blijft moeizaam maar de oplossing is zoals het hoort namelijk reparatie van de bestaande cilinder.