Opgelost door Belisol: Geen reparatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 281736
Gebruiker
Sanne-Ingrid
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kapotte sluiting van een raam van Belisol, vestiging Malden, met garantie. Ik heb meerdere malen gebeld en gemaild. Er wordt vaak niet opgenomen en ook niet teruggemaild. Er zou op vrijdag een monteur komen, de betreffende dag heb ik rond 13 uur nog gebeld hoe laat ze zouden komen. Hierover zou ik terug gebeld worden maar niks gehoord en geen monteur gezien. Maandag zijn ze gesloten (openingstijden uit de oertijd). Dinsdag weer gebeld, zou weer terug gebeld worden, weer niks gehoord. Weer zelf gebeld en Kees van de Klundert afwezig, die zou mij terugbellen. Nu is er weer een briefje achter gelaten om mij te bellen, althans dat zeggen ze. Heb ook mailtjes gestuurd hierover met de klacht. Geen reactie.

De oplossing

Een monteur en wel ZSM! En een goede reparatie zodat ik niet weer achter Belisol aan moet zitten.

1 reactie

  1. Auteur
    Sanne-Ingrid
    Datum
    Inmiddels ben ik gebeld en werd uitgelegd dat het erg druk was. De klacht is erg netjes afgehandeld inclusief compensatie voor het ongemak. Ik ben nu zeer tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sanne-Ingrid
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er komt een monteur en ik word gecompenseerd voor het ongemak. Helemaal top!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?