Klacht Belisol: Te laat/ niet leveren kozijnen en deuren

Gebruiker1545081477

Op 23 oktober 2018 hebben we voor het hele huis kunststof kozijnen en deuren besteld. Verwachte levertijd half februari.
Toen we belde wanneer ze zouden komen werd ons gezegd dat door aanschaf nieuwe machines de levertijd wat uitliep, nou dat kan geen probleem maar 13 en 14 maart wordt onze nieuwe keuken geplaatst en moet die raam erin zitten.
Geen probleem 11 maart zouden ze de kozijnen komen plaatsen.
Vrijdag 8 maart gebeld hoe laat ze 11 maart zouden komen want hadden niks meer gehoord. Toen kregen we te horen dat de kozijnen niet klaar waren en er niet geleverd werd , dan hebben we n probleem want de keuken komt. Goed hij zou rond gaan bellen en zou dezelfde dag terugbellen . 3 uur nog niks gehoord zelf bellen , de persoon was buiten de deur hij belt u als hij weer terug is. Half 5 niks gehoord bellen , secretaresse zegt u staat gewoon voor maandag ingepland menner belt nog vandaag om te bevestigen. Niks meer gehoord, 9 maart weer gebeld, kozijn van de keuken komt dinsdag de rest in overleg via mail komt later. Dit zijn géén afspraken ik weet niet hoeveel later en ben het er niet mee eens .
Graag jullie expertise

Ik wil dat ze zich aan de afspraak houden en alles gewoon plaatsen op de afgesproken datum en anders wil ik korting
Uitstel van executie programma is tussendoor geweest die hadden meteen kozijnen

Ook een klacht indienen over ?