Klacht Bellagio: geen garantie op tuintafel

Klachtnummer
# 55180
Gebruiker
W. Naberhuis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een stenen tuintafel bij Roobol gekocht in 2012 voor € 1100,--. Nu laat, binnen de garantietermijn van 2 jaar, de toplaag los. Roobol is failliet, dus heb ik de fabrikant hierover gemaild. Volgens Bellagio moeten wij dan bij de curator van Roobol zijn. Dit zou toch door de fabrikant moeten worden opgelost?

De oplossing

Indien mogelijk reparatie en anders vervanging van het tafelblad.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bellagio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bellagio?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen