Klacht Bellagio: Toplaag tuintafel laat los

Klachtnummer
# 104992
Gebruiker
Derjohann
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tuintafel met nieuwprijs €900,- uit 2009 laat toplaag los. Natuurlijk 5 jaar oud maar zoiets mag toch niet? Reactie leverancier is dat ook wij ons maar bij de curator van Roobol (daar gekocht) moeten melden. Los van het feit dat ik dit niet een gepaste manier vindt van de fabrikant om met een klacht om te gaan wil ik hierbij ook iedereen waarschuwen voor de kwaliteit van de producten van dit merk! Ik zal nooit meer iets van deze fabrikant aanschaffen, de website is prachtig met veel mooie woorden, maar het blijkt in de praktijk ondeugdelijke en kwalitatief laagwaarde producten te maken en deze wel in een hoog prijssegment te slijten bij ons als consumenten. Ook de term Klant op 1 lijkt niet voor te komen in het woordenboek van deze partij. Kortom, wees gewaarschuwd.

De oplossing

Ten minste een nieuw blad na kunnen bestellen, waarbij enige coulance in prijs hiervan op zijn plaats lijkt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bellagio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bellagio?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen