Klacht belle petite nederland: Geen pakje en geen geld terug

Klachtnummer
# 54354
Gebruiker
Ikke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in november 2013 een pakje voor me dochtertje besteld en schoentjes. De
Schoentjes heb ik met pijn en moeite ontvangen in januari 2014 . Maar het pakje nog niet. Ik heb haar al een paar x aangesproken maar of de smoes komt de factuur was kwijt stuur ff opnieuw , of de smoes haar oma is overleden . Al 4 weken lang bij ons duurt dat minimaal 1 week . Maar bij hun een maand zei ze . Nu kreeg ik vorige week de smoes haar flitser van de telefoon was kapot om foto's te maken van de pakjes wat ze dan wel nog had. Maar goed je kan ook overdag foto's maken . Heb je geen flitser voor nodig . Nu ben ik weer aan het mailen voor Facebook. Maar zo als gewoonlijk ik hoor weer niks.
Ik heb wel al een bericht op haar Facebook gezet , dan krijg je meteen reactie maar goed dan blokkeerde ze me want ik kan geen berichten meer plaatsen . Ik wil graag me geld terug !!!

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat belle petite nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties