Klacht belle petite nederland: haarbandje besteld, niet geleverd, geen geld terug!

Klachtnummer
# 51453
Gebruiker
A
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb voor mijn dochtertje een haarbandje besteld en ook meteen betaald!
Deze voor de kerst besteld.....
Kreeg reactie dat ze het haarbandje kwijt was, maar nog wel zou vinden!
Uiteindelijk heb ik gezegd dat ik het haarbandje niet meer hoefde aangezien het nooit meer voor de kerst geleverd zou kunnen worden.
Ze zou mijn geld terug storten!
Steeds waren er smoesjes! Vergeten, boekhouder komt volgende week, boekhouder niet geweest enz enz.
Nu reageert ze niet meer!

De oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat belle petite nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over belle petite nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen