Opgelost door BelleDerma: Betaling aan BelleDerma

elisa

In juni had ik een proefpakket aangevraagd, aangezien dit product mij niet beviel, heb ik
opgezegd, iets te laat. Vervolgens kreeg ik weer een zending toegestuurd, het pakket is
daarna teruggestuurd. Daarna een rekening gekregen + aanmaningskosten 39,90 en dit
betaald. Het pakket weer terugontvangen met rekening 0,00 te betalen. Daarna geen
herinnering van betaling meer ontvangen. Totdat ik afgelopen week een brief van incassobureau (APFI) kreeg om 140,17 te betalen. Ik ben niet van plan om dit bedrag te
gaan betalen.

Ik vind het onterecht dat er een incassobureau ingeschakeld wordt, zonder dat ik van
BelleDerma een schriftelijke reactie, tot betalen, heb ontvangen. Ik vind dit erg klant
onvriendelijk. Ik wil dat het bedrag van 140,17 kwijtgescholden wordt.

BelleDerma
    Geachte mevrouw Otur,
    U heeft van ons een vervolgpakket ontvangen met 3-maandelijkse kuren. De prijs bedraagt hiervoor 34,95 per maand, zoals dit ook kenbaar is gemaakt in de actievoorwaarden, in de bevestigingsmail die u ontvangt na de bestelling en in de brief die bij de proefzending zat.
    Bij het vervolgpakket zat ook een factuur waarop het maandelijks verschuldigde bedrag van 34,95 stond vermeld. U heeft dit vervolgpakket echter retour gezonden, ondanks dat we met u een overeengekomen waren dat u afnameverplichting had van deze 3 kuren, conform de actievoorwaarden. Toen u wij u hierop hebben gewezen, heeft u ons verzocht om het 3 maandelijkse vervolgpakket wederom aan u te versturen, u zou dan de betalingen hervatten. Wij hebben dat vervolgens kosteloos gedaan, ondanks dat wij hiervoor wederom verzendkosten moesten betalenToen wij u het vervolgpakket de eerste keer naar u verstuurd hebben, zat hier een factuur bij, waarop vermeld stond, wat de maandelijkse kosten waren. Als we een pakket opnieuw versturen als herstelverzending komt daar niet wederom een factuur bij met vermelding van het verschuldigde bedrag, maar komt deze op eindbedrag 0,00 te staan. Anders zou er dubbele facturen komen uit te staan.
    Wij hebben toen slechts 1 betaling ad. 34,95 van u ontvangen, de overige 2 maandbetalingen bleven uit. Wij hebben u hier wel degelijk schriftelijk over geïnformeerd en wel op 28 augustus, 4 september en 11 september. In het laatste schrijven hebben wij ook aangegeven dat we vordering uit handen zouden geven aan een incassobureau als er geen tijdige betaling zou plaats vinden. Wij hebben hier van u geen enkele reactie op gehad.Hoewel wij van mening zijn, dat wij in ons recht staan, zijn wij uit coulance bereid om de zaak terug te trekken bij het incassobureau en u alle extra kosten kwijt te schelden Mits u bereid ben om binnen 7 dagen de verschuldigde maandbedragen aan ons over te maken. U komt dan op een totaalbedrag van 69,90 (2 x 34,95).
    Geachte Heer/mevrouw,
    Hierbij laat ik u weten, dat ik akkoord gegaan ben met de door
    BelleDerma voorgestelde regeling op klachtenkompas. Afgelopen vrijdag heb ik het bedrag van 69,90 overgemaakt. Ik wil hierbij nog wel opmerken, dat BelleDerma in de toekomst duidelijker met haar klanten moet communiceren. Nog bedankt voor de getroffen regeling. Vriendelijke groet, elisa.
    BelleDerma
    Bedankt voor uw reactie, volgens ons is de klacht hiermee afgehandeld
    elisa
    Nogmaals bedankt voor de oplossing.

elisa

Ook een klacht indienen over BelleDerma?