Klacht BelleDerma: Slecht bereikbaar bij problemen en moeilijk om tot oplossing te komen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 267272
Gebruiker
Nkroon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Product besteld, niet goed gevonden en abonnement stop gezet. Daarna gewoon producten blijven ontvangen, contact gehad en producten terug gestuurd. Herinnering betaling bleef binnenkomen, werd erg moeilijk vanuit Belle Derma gedaan. Copy retour pakket moeten sturen, toen dacht ik dat alles opgelost was... mooi niet! Vandaag vooraankondiging incasso en Belle Derma niet te bereiken!!!

De oplossing

Goede communicatie binnen het bedrijf

1 reactie

  1. Auteur
    Nkroon
    Datum
    Inmiddels contact gehad en afgehandeld, echter niet klant vriendelijk!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nkroon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na aandringen en foto kopy als bewijs hoefde ik aanmaning niet te betalen, geen prettige afhandeling
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BelleDerma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen