Klacht belleza: Belleza weigert mijn online geannuleerde bestelling te annuleren

Belleza#klachtIMP

Ik heb online een bestelling ingediend en via Paypall betaald. Direct, dus binnen 1 uur, erna heb ik mijn bestelling geannuleerd. Ik heb dit schriftelijk via email en de site van Belleza gedaan via een beroep op het herroepingsrecht. Direct ontving ik een mail van Belleza dat mijn bestelling niet meer kon geannuleerd worden omdat deze reeds is verwerkt. Ik moet nu de levering afwachten, de artikelen terugsturen met een track en trace, daarna kan de bestelling pas worden geannuleerd.
Ik ben het hier niet mee eens.
De koopovereenkomst is door het herroepingsrecht teruggedraaid en naar mijn mening heb ik dus ook geen verplichtingen meer.
Ik heb trouwens Paypal geïnformeerd dat ik de betaling weiger op grond van annulering vd bestelling.
Ik wil dat Belleza de bestelling annuleert en wens geen artikelen te ontvangen.

Ik wil dat Belleza mijn bestelling annuleert en mij geen artikelen toestuurt.

Wij vinden dat belleza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over belleza?