Opgelost door Belsimpel.nl: Defecte Samsung Galaxy geleverd. Conform beschreven procedure gehandeld, maar klacht niet opgelost en apparaat kwijt.

Gedupeerd

Onze zoon van vijftien jaar oud heeft destijds van zijn vakantiegeld een Samsung Galaxy Gio à €132,90 besteld. Omdat het opladen na aankomst niet goed lukte hebben we gehandeld volgens de door Belsimpel beschreven procedure en het apparaat opgestuurd naar Dynafix.
Na beoordeling was het bericht dat de klacht niet onder de garantie valt. Het toestel zou zijn beschadigd als gevolg van verkeerd gebruik. De opties zijn als volgt:
1. Wij betalen €35,-, als zijnde onderzoekskosten en kunnen het toestel ongerepareerd (dus nog steeds defect) ophalen.
2. Wij betalen €160,- en kunnen het dan gerepareerde toestel ophalen
3. Wij betalen niets en laten het toestel bij Dynafix, waar het na enige tijd zal worden vernietigd
Na diverse telefoontjes en mailcontacten met verschillende medewerkers van Samsung en Belsimpel, is de klacht nog steeds niet opgelost en heeft onze zoon nooit gebruik kunnen maken van het toestel.

Deze klacht kan eenvoudig worden opgelost door het aankoopbedrag à €132,90 alsnog aan onze zoon terug te betalen.

Belsimpel.nl
    Zojuist heb ik u gesproken en heb geprobeerd uw klacht te verhelpen. Wij hebben destijds volledig volgens onze aangegeven procedures gehandeld en konden hier niet van afwijken.Als kleinigheidje heb ik u iets aangeboden, waarmee u akkoord bent gegaan. Hopelijk is hierdoor de klacht tot enigszins opgelost.
    Gedupeerd
    De klacht is niet geheel naar tevredenheid afgehandeld, maar ik ben deze keer wel blij met de bejegening van Belsimpel en heb begrip voor de beperkte oplossing na zoveel tijd.