Klacht Belsimpel: 'reparatie' telefoon

Residee

3 augustus heb ik mijn telefoon opgestuurd naar Teleplan, het reparatiecentrum van LG.
7 augustus kreeg ik een mail van Belsimpel met de prijsopgave van de reparatie.
De conclusie was: Vervangen van het moederbord, wat mij bijna 243 euro ging kosten,
(maar omdat ik nog garantie had, het mij dus niks zou kosten)
Op 11 augustus, kreeg ik nog een mail van de klantenservice van Belsimpel, dat 'opeens' ook mijn simkaart slot beschadigd/kapot was, en dus de garantie van de telefoon compleet vervalt. Dat terwijl ik nooit problemen heb gehad met mijn simkaart slot.
Ik heb toen opnieuw contact opgenomen met Belsimpel, die zachtgezegd zeiden dat het mijn eigen schuld was, omdat ik het toestel waarschijnlijk had laten vallen, wat absoluut niet het geval was.
Ik vond het nogal vreemd dat ik pas 4 dagen nadat ik de prijsopgave binnen had gekregen, 'opeens' ook mijn simkaart slot kapot was, terwijl daar geen sprake van was in de prijsopgave van de reparatie

Ik zou graag willen dat mijn telefoon alsnog wordt gemaakt onder de garantie die ik heb van 2 jaar.
Het zou ook heel goed kunnen dat de mensen van Teleplan 'perongeluk' mijn telefoon hebben laten vallen en zij dus dat simkaart slot kapot hebben gemaakt.
Ik heb vervolgens ook nog contact opgenomen met LG zelf. Ik heb duidelijk gemaakt wat mijn probleem is. En het antwoord dat ik terug kreeg was: ''ik begrijp u heel goed, alleen als het reparatiecentrum dit vast stelt, kunnen wij hier niks aan veranderen''.

Belsimpel.nl
    Geachte mevrouw van Duinen,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij de factuur voor de reparatie toegelicht.

Het simslot maakt deel uit van het moederbord. Dit kan het verschil in Teleplan en onze reactie verklaring.

met vriendelijke groet,

Belsimpel.nl

Ook een klacht indienen over Belsimpel?