Klacht Belsimpel: 220 Euro betaald voor reparatie maar na meer dan een maand nog geen enkel zicht op reparatie

Klachtnummer
# 181708
Gebruiker
Hansuit amsterdam
Datum
0 reacties

Details

Klacht

11 Juli telefoon gezonden naarDynafix reparatie bedrijf van BelSimpel. Scherm moest vervangen worden, als ik 220 euro betaalde dan ging men dit doen, dus betaald. Nu meer dan een maand later is scherm nog niet leverbaar en men heeft geen idee wanneer wel. na maand klacht bij Belsimpel aangegeven. Voorstel BS we sturen u een licht beschadigd toestel met wat krassen ipv wachten op eigen toestel. Niet akkoord ik betaalde € 220 voor herstel van toestel wat juist dan onbeschadigd zou zijn.. BSimpel geeft aan dan moet supervisor beslissen, maar u heeft gelijk raar voorstel, deze supervisor heeft na diverse toezeggingen vanaf Vrijdag 12 aug nog steeds niets laten horen elke keer als ik bel zegt men u hoort binnen een aantal dagen, maar dit gebeurt nooit. Wacht nu dus al meer dan een maand na € 220 te hebben betaald maar heb dus nog geen mobiel terug. Als je dan elke dag de reclame voorbij ziet komen van BelSimpel dat het simpeler kan dan krijg je daar een heel naar gevoel bij.

Gewenste oplossing

Per direct nieuw toestel leveren zodat ik eindelijk weer bereikbaar ben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Belsimpel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen