Klacht Belsimpel: Abonnement oplichterij Belsimpel
Details
Klacht
Ik heb een zwarte iphone refurbished met abonnement (50+) (1jaar) online besteld bij Belsimpel. Ik heb de telefoon de dag daarna ontvangen. De telefoon werkte niet. Ik had gelijk contact opgenomen met klantservice van Belsimpel. De medewerker zei dat ik de telefoon moest retouren, ik had de telefoon ingepakt en de dag daarna gelijk teruggestuurd. Toen kreeg ik een e-mail dat de pakketje is ontvangen door Belsimpel en dat het retourneren in behandeling was. Paar dagen daarna namen ze telefonisch contact op met ons. We kregen te horen dat ze een goud-rose telefoon hebben binnengekregen. Toen wist ik gelijk dat ik temaken had met oplichterij. Wij hebben helemaal geen iphones in huis en het is niet mogelijk dat wij het verwisseld hebben. Daarin tegen is het ook niet logisch dat iemand een telefoon omruilt voor een kapotte telefoon. Ik denk dat dit expres is gedaan en dat ze expres een kapotte telefoon gestuurd hebben om ons optelichten.Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terug en niet hun roze telefoon ook wil ik dat de abonnement stop gezet wordt.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.