Klacht Belsimpel: batterij nieuwe mobiel snel leeg

Klachtnummer
# 178087
Gebruiker
Josgebbinck
Datum
1 reactie

Details

De klacht

L.S.,

Mijn dochter kocht deze week in het filiaal in Utrecht (achter Hoog Catharijne) een nieuwe Huawei. Na twee dagen bleek dat de batterij veel te snel leeg liep. Ze ging naar de winkel met deze klacht. De verkoper zei dat ze de klacht bij Huawei moest indienen.

Dit is onjuist: de verkopende partij behoort de garantievoorwaarden te vervullen. Los daarvan vind ik dat mijn dochter niet erg netjes is behandeld door de verkoper.

Vriendelijke groet,

J. Gebbinck

De oplossing

Omruilen en compensatie voor het weinig klantgerichte gedrag van de verkoper

1 reactie

  1. Auteur
    Belsimpel.nl
    Datum
    Beste meneer Gebbinck,

    Wij gaan de klacht intern verder oppakken. Ik hoop dat dat u tevreden bent met de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,

    Belsimpel.nl

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen