Klacht Belsimpel: Belsimpel niet eerlijk over retour gestuurde Iphone en wil maar 90% terug betalen

Patrick

Ik heb na enkele dagen een Iphone 6 retour gestuurd. Door een spierziekte bleek het scherm te klein om fatsoenlijk te kunnen gebruiken.De telefoon is nauwelijks gebruikt en vanaf dag 1 voorzien van een screen protector. Ik heb keurig alles weer netjes schoongemaakt en voorzien van de originele plastic beschermfolies. De telefoon heb ik gecontroleerd in het zonlicht en was werkelijk in nieuwstaat en geheel schoon en krasvrij.Nu krijg ik van Belsimpel een telefoontje en een mail dat het toestel beschadigd is en ik slechts 90% vergoedt krijgt. De toegestuurde foto's zijn absoluut niet van mijn toestel. Opvallend is dat er regelmatig vergelijkbare klachten zijn die ook vermeld staan op klacht.nl.
1 medewerker versprak zich en meldde dat er een soort boete word berekend bij het retour zenden van producten.
Ik vind het zeer onterecht (lees: schandalig) dat Belsimpel op deze manier nog wat extra uit de zak van zijn klanten probeert te trekken die iets retour sturen.

100% vergoeding van mijn telefoon en een oprecht excuus.

Belsimpel.nl
    Zodra u een nieuw toestel van ons ontvangen heeft, zullen wij contact met u opnamen om uw klacht te bespreken. Nogmaals excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Belsimpel.nl!
    Verwacht morgen (5/5) mijn nieuwe toestel en wacht uw reactie af.Mvg.,
    Belsimpel.nl
    inmiddels is er een nieuw toestel geleverd en is de klacht samen met de klant opgelost.

Ook een klacht indienen over Belsimpel?