Klacht Belsimpel: BelSimpel onterechte incasso

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 296959
Gebruiker
e.h.bernst@freeler.nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook bij mij onterecht geld afgeschreven van mijn rekening. Ik heb bij Belsimpel een telefoon gekocht met een abbonement van HollandseNieuwe. BelSimpel schrijft vervolgens direct nog een geldbedrag van mijn rekening zonder dat ik daar ooit een machtiging voor gegeven heb. Ik heb het geld terug geboekt, Nu dreigen ze met incassobureau.

De oplossing

Direct stoppen met het schrijven van dreigmails.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
e.h.bernst@freeler.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik moet betalen. Ik heb helemaal geen contract met BelSimpel laat staan dat ik hen toestemming heb gegeven geld van mijn rekening te boeken. De eerste betaling is in januari door Hollandse Nieuwe van mijn rekening afgeschreven zoals ook contractueel overeengekomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Belsimpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen